ASPアクセス解析
AX                

とんでみました
大成功!




無料カウンター

無料



最新のコメント
>鍵コメ様 コメントあ..
by Tukasa-gumi at 23:48
> levin-ae-1..
by Tukasa-gumi at 22:35
こんばんは。 この木は..
by levin-ae-111 at 21:05
>たかゆき さん >過..
by Tukasa-gumi at 21:46
私もみました! 過去の..
by たかゆき at 10:50
>> levin-ae-..
by tukasa-gumi at 22:37
存じております。しかし、..
by levin-ae-111 at 20:30
移民> levin-ae..
by Tukasa-gumi at 22:21
文化>levin-ae-..
by Tukasa-gumi at 22:16
クラゲ> levin-a..
by Tukasa-gumi at 22:13








無料アクセス解析











                            
<< 『ISIS (アイシス)がピラ... < > 空を見上げたら・・・ / 何か... >>
                            
『舛添都知事:イヴニング・スタンダード紙の投稿文』 / Evening Standard
以下は昨年の11月に、
東京都知事の舛添さんが英国の大衆紙
(街で配られている無料夕刊紙)、
Evening Standard(イヴニング・スタンダード)の
「読者の声」に掲載された文です。









【PC訳】
ロンドンへの私の訪問の間に、私は東京とロンドンの間の類似点により打たれて、私達は、お互いに、本当の遺産によって大規模なスポーツ・イベントを主催することへの都市広いdemotorisationからいくらを知るかもしれないか。

東京2020によって、私達は、次世代を引き起こす例外的なパラリンピックゲームを主催することをめざす。5年の時間に、私達の都市はなしの障壁-である 物質的な可動性すべてまたは日本語の握りにアクセス可能で、歓迎する 。

私は、ロンドンで私が会ったそれらに感謝したく、私達は、学ぶことおよびもっと分担することを楽しみにする。

ヨーイチマスゾエ、東京の知事





リンク先はコチラ ↓
Tuesday 3 November 2015http://www.standard.co.uk/comment/letters/letters-to-the-editor-chilcot-delay-points-finger-at-guilty-a3105136.html



【原文】
Tokyo and London can help each other

During my visit to London, I was struck by the similarities between Tokyo and London and how much we can learn from each other, from city-wide demotorisation to hosting large-scale sporting events with a real legacy.

With Tokyo 2020 we aim to host an exceptional Paralympic Games that inspires the next generation. In five years’ time our city will be barrier- free, accessible and welcoming to all regardless of physical mobility or a grasp of the Japanese language.

I would like to thank those I met in London and we look forward to learning and sharing more.

Yoichi Masuzoe, governor of Tokyo







先日の、
北海道の行方不明男児田野岡大和くんの
発見のニュースはトップになっておりました




b0003330_8464427.jpg




















.
[PR]
by tukasa-gumi | 2016-06-09 08:24 | 図書 | Comments(0)
Top↑
アクセス解析
<< 『ISIS (アイシス)がピラ... 空を見上げたら・・・ / 何か... >>